פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ומתמשך נושא התלונה:
אוחיון אסתר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏19 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ליפני כשלושה שבועות פניתי לחברת הוט לפתוח קריאה לתקלה בבתי שברחוב הנשיר 600/6 בית שמש עברו מספר ימים עד שהגיע תכנאי ובימים אלו לא הצלחנו לראות שידורים בהוט VOD התכנאי הגיע ביום רביעי 22/5/13 בשעה 10:00 בבוקר ושהה בביתי עד 12:30 על פניו נראה כי התכנאי אינו מקצועי ואינו מצליח להתגבר על התקלה, את העבודה ביצע בצורה מרושלת, החוטים שחיבר מקיר לקיר היו רופפים ולא מקובעים לקיר ובסופו של יום אמר כי התקלה טופלה והכל תקין.
בערב שהגענו הבייתה לצערינו שוב לא נייתן לצפות בשידורים אלה שהפעם כל הערוצים לא עלו לשידור אין קליאה בכלל שוב פנינו לשרות לקוחות בפניהה טלפונית והתלוננו בפני המוקדנים והובטח לנו שמנהל יחזור אילנו בהקדם כמו כן חשוב לציין שמתאריך 23/5/13 התקשרתי לפחות שלוש פעמים ביום והשארתי הודעות ולא חזרו אליי עד 27/5/13 בשעות הבוק התקשרה בחורה שאמרה שביא מנהלת והיא יכולה לשלחוח תכנאי רק בעוד יומיים ביקשתי שישלחו תכנאי דחוף עוד באותו יום מפני שאני לא מקבלת מהם שרות וכשראיתי שאין עם מי לדבר בקשתי להתנתק מהשרות של הוט היא אמרה שהיא איננה יכולה לנתק ומנהל יותר בכיר ייתקשר אלי בעוד כמה שעות עד לכתיבת שורות אלו לא חזר אלינו אף אחד כמובן שהתקשרתי לחברת YAS ןבקשתי להתחבר אלייהם מייד
אנו כל כך מאוכזבים מאופן הטיפול שגובל בזלזול בי ובבני משפחתי לא ייתכן שבמשך שבועיים וחצי קיימת תקלה ואיננו מצליחים לראות שידורים ואף אחד לא מתייחס
מיותר לציין שבשביל שרות זה אנו משלמים חודש בחודשו סכום לא קטן לחברת הוט
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי מיום בו הודענו על תקלה שלא טופלה ולפצות אותנו על עוגמת נפש שנגרמה לנו במהלך השבועיים והזילזול הלא ראוי כלפינו פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה