|
|
|
|
|
|
לא רואה ערוצים בהוט |
נושא התלונה: |
יום חמישי 30 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 30.5 התחברתי להוט , בא מתקין שם לי את הממרים בבית כאשר הדלקנו את הטלוויזיה היה רשום בכל הערוצים שהם לא נכללים בחבילה , המתקין אמר שלוקח שעה עד שהמערכת מתעדכנת וזה יחזור לבד והלך, חלפו שלושה ימים ואני עדיין בלי ערוצים , פניתי לשירות לקוחות אחרי המתנה של חצי שעה הם לא ראו בכלל שאני מחובר להוט והעבירו אותי לשירות הטכני שם נאמר לי אחרי המתנה של 40 דקות שיש תקלה ורק ביום ראשון יסדרו את זה כי המחשוב לא עובד בשישי שבת
בנתיים אני נשאר בלי ערוצים
פשוט שירות גרוע מתחת לכל ביקורת כל אחד זורק אותי מאחד לשני ולא נותנים מענה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לשחרר את הבאג שיש על המנוי שלי בהוט כדי שאיש מכירות יוכל לעדכן את החבילות והמבצעים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|