פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית יתר+ניתוק+שירות לקוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
כותבת בשם הורי גוטמן ינקו ואדלה.
במשך כשנה נגבה מהם תשלום כפול בסביבות 3000 שח.בעקבות פנייתם נשלח אליהם פקח שבדק שאין שתי משפחות בדירה.הפקח אישר שהגביה היא טעות.לאחר ביקורו נותקו הורי מהטלוויזיה ובמשך שלשה ימים לא הצליחו להשיג את המוקד לתיקון התקלה.לאחר התערבותי וחצי יום מול התמיכה תוקנה התקלה הטכנית אך לא הוחזרו הכספים שנגבו בטעות.
פניתי פעמים רבות וגם דרך אתר האינטרנט. הבטיחו לברר ולא חזרו.
יש לציין שכל התהליכים כרוכים באין ספור שיחות שבכל אחת נדרש זמן המתנה של כ40 דקות וכרוך בבזבוז זמן אדיר.
בנוסף להחזר אני מבקשת פיצוי עבור הימים שהורי נותקו מהטלויזיה
הם קשישים ניצולי שואה ובעלי תעודת נכה והטלוויזיה חשובה מאד עבורם .הניתוק והנסיונות הארוכים להשיג את המוקד גרמו להם סבל רב.

+ניתוק+ סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה