|
|
|
|
|
|
אי עמידה בהסכמים |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים בעקבות תלונה שהגשתי כאן באתר, פנתה אליי נציגה בשם דנית והצליחה לשכנע אותי להישאר בחברה ,יש לציין שהיתה מאוד אדיבה ושירותית ,אך מסתבר שהתעריפים וההבטחות אותן ציינה דנית קויימו רק בחלקן , בעיקר במה שנוגע לנושא התשלום שאותו גיליתי רק לאחר שקיבלתי את החשבונית.כל ניסיונותיי ליצור קשר עם דנית בטלפון ישיר שנמסר לי עלו בתוהו, כל נציג ששוחחתי עמו אמר שאין באפשרותו לעשות דבר כי דנית בדרג גבוה יותר ולכן כרגע זה המצב.המצב מחפיר ומבייש את חברת הוט,אני כלקוחה ותיקה של החברה שמעולם לא ניסיתי אפילו לעבור לחברה מתחרה מרגישה אכזבה מאוד כבדה ודורשת לתקן את המצב לאלתר או שלא יהיה מנוס מלפעול בצורה אחרת.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|