|
|
|
|
|
|
נציגי קשרי לקוחות מתרידים ומעליבים |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
התנתקתי מהחברה בתחילת חודש מאי. כרגע נמצא בשלב איסוף הציוד.
היום ב- 04.06.2013 התקשרה עליי עובדת הוט (לא זוכר את שמה) וניסתה להציע לי מבצע "אטרקטיבי" כדי שאני אחזור להיות לקוח של החברה. אני הבהרתי למה אני לא מעניין לקבל את ההצעה ובזה נפרדנו. לאחר זמן מה (שעה או יותר) התקשר עליי בחור בשם חיים ופנה עליי בדיוק באותו נוסך. אני רק התחלתי להסביר לו בסבלנות למה אני לא מעוניין בשרותי החברה והוא קטע אותי בצעקה אחרי מילה ראשונה - "כן! הבנתי , סרגיי!" וטרק את הטלפון.
הרגשתי זילזול ואפילו יחס תוקפני מצד של הנציג כלפיי. אני דורש מחברת הוט לטפל במקרה החריג.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות ופיצוי מחברת הוט |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|