שרות גרוע |
נושא התלונה: |
יום ראשון 19 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
תקלות חוזרות ונישנות עם מכשיר ה- MAGIK HD .
כל פנייה להוט בגין תקלה בממיר נענית ללקוח בבצע עדכון גירסה שכמובן לא עוזר במאומה.
נושא תלונתי שבתאריך 19.5.13 הגיע טכנאי לבייתי ובלי לשאול הרבה ניגש לממיר וביצע עדכון גירסה, לשאלתי האם העדכון ימחק את התוכניות המוזמנות והמוקלטות, השיב הטכנאי שאין קשר.
כמובן שבסיום עדכון הגירסה כל התוכניות המוזמנות נמחקו וכשהסבתי תשומת ליבו לכך ביצע ניקוי דיסק שכמובן מחק גם את התוכניות המוקלטות.
הבעתי כעסי בפני הטכנאי ותשובתו הדהימה אותי עוד יותר "אז תתלונן".
כך עשיתי התקשרתי להוט השארתי לבקשתם מספר טלפון, כמובן שלא נעניתי (אגב נושא המענה של חב' הוט מחייב תלונה נפרדת יותר מ 1/2 אין מענה), נכנסתי לאתר הוט וכתבתי תלונה במייל שגם לא נענתה. ב- 20.5.13 התקשרתי בשנית ולאחר המתנה מאוד ממושכת השארתי מס' טלפון לחזרה, ופלא גם הפעם לא חזרו אלי.
בתאריך 21.5.13 כתבתי מכתב תלונה לסמנכ"ל שרות לקוחות בהוט מר אילן צחי ולדאבוני עד היום לא קיבלתי כל תשובה ואפילו כדי לצאת ידי חובה: "קיבלנו מכתבך והוא בטיפול".
מה עוד אפשר לעשות כדי שיתנו מעט כבוד ללקוח, הזלזול שלהם זועק לשמים.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
לפרסם ברבים אופן קבלת שרות מהוט ולמנוע מלהתחבר אליהם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|