פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום עסקה כפי שסוכמה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 28.5 שוחחנו, אחי ואני עם הנציגה רחלי. אחי תיאר את המבצע אליו הצטרף מספר ימים קודם לכן: ממיר HD, ממיר מקליט, טלפון ללא הגבלה, 100 מגה מהירות גלישה ורשת אלחוטית במחיר של 299 ש"ח, וביקש לצרף גם אותי וגם את הורי למבצע כזה.
הנציגה רחלי אישרה כי גם אני וגם הורי נצורף למבצע ונקבעה התקנה ליום 2.6.
במועד זה הגיע טכנאי אלי ואכן התקין הכל כנדרש. דא עקא, כשהגיע להורי הודיע הטכנאי כי ע"פ מרשמי הוט הורי צורפו למבצע שאינו כולל ממיר מקליט ורשת אלחוטית. בשיחה עם הוט דרש הנציג 10 ש"ח נוספים בחודש עבור רשת אלחוטית וביקש שנברר הנושא עם מחלקה אחרת.
נציג הוט עמו שוחחו הבטיח לבדוק ולחזור. כמו כן השארנו הודעות לנציגה רחלי. עד היום איש לא חזר אלינו !!
ביקשנו ואנו חוזרים ומבקשים לבדוק את הקלטת השיחה מיום 28.5 עם הנציגה רחלי, שם ניתן יהיה לשמוע בבירור כי הנציגה התחייבה להעניק גם לי וגם להורי את אותו מבצע (כפי שניתן גם לאחי).
לאחר מכן אנו דורשים כי הוט תעמוד בהתחייבותה, ולא, אנו נפנה למשרד התקשורת כמו גם לרשות להגנת הצרכן.

ואחרון - אנו מבקשים להבין מדוע, לאחר שדיווחנו על "תקלה/טעות" (ובוא נניח שזו אכן טעות) בביצוע עסקה, לא טרח איש מנציגי הוט לחזור אלינו (גם לאחר שהבטיחו לברר את הנושא ולחזור - ושוב, בידקו בהקלטות שלכם).
אם, לאור איכות השירות שאנו מקבלים, נחליט אני ומשפחתי לעבור ל YES, הרי שנזכה לאינספור שיחות מנציגי שימור לקוחות, ומנציגי שיווק. הםא לא עדיף להמנע מכך מראש?
בזבוז זמן ועגמת נפש סוג הנזק :
ביצוע עסקת ההתקשרות כפי שסוכמה עם הוט + התנצלות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה