פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס אשראי על שירות שלא בחבילה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
היה לנו טריפל של הוט, החשבון היה על שם בעלי ושולם מכרטיס האשראי שלו.
מכיוון שכך, גם מס' הטלפון היה על שמו.
בסביבות מרץ ביקש בעלי להתנתק מהוט.
מכיוון שרציתי לשמור על מספר הטלפון, ביקשתי לעשות העברת בעלות – לטלפון ולתשתית האינטרנט בלבד, טופס העברת הבעלות נשלח ב 10/4/13.
בשיחות שעשיתי מול נציגות HOT, אמרו לי שהחשבון מוקפא עד שיגיעו לאסוף את הממירים וכי לא נחוייב על תקופה זו.
בנוסף, ברצוני לציין, כי בתקופה זו היתה תקלה בתשתית של הטלויזיה, ולא הגיעו לתקן תקלה זו מכיוון שהתקבלה בקשת ניתוק.
נציג HOT הגיע ב 7/5 לקחת את הממירים.
להפתעתי, בחשבונית שקיבלתי ב 15/5, חוייבתי גם על הטלויזיה – על תקופה 01/03/2013-07/05/2013.
בשיחות שערכתי עם נציגי הוט, הם טענו כי מכיוון שבעלי ביקש להתנתק במרץ, הם לא חייבו אותו.
וכאשר טענתי כי אני ביקשתי להתחבר לטלפון ולאינטרנט בלבד, וכי נתתי להם אישור לחייב את כרטיס האשראי שלי בגין טלפון ואינטרנט בלבד, ובשום פנים לא עבור הטלויזיה, ענו לי בצורה הכי נוקשה שיש שאין מה לעשות, וגם כאשר אמרתי להם שיחייבו את כרטיס האשראי של בעלי בסכום החיוב של הטלויזיה – לא היו מוכנים להקשיב, ואמרו לי כי מכיוון שראו בהעברת בעלות ששנינו (אני ובעלי) גרים באותה כתובת הם חייבו את הכרטיס שלי.
ביזבזתי שעות בטלפון איתם ועברתי מנציג לנציג למנהל וכו' ללא שום פתרון.
אני רוצה להוסיף כאן במאמר מוסגר כי בעלי עזב את הבית לפני כשנה וחשבונותינו הכספיים נפרדים לחלוטין. אך זה לא רלוונטי, כיוון שלא הוט ולא כול גוף אחר צריך להכנס לכיס שלי ולעשות בו כרצונו. הרי אם היית מבקשת לבצע שינויים בחשבון לא היו מאפשרים לי ללא אישורו של בעלי – אז למה לחייב את כרטיס האשראי שלי עבור שירות שהוא הזמין כן אפשר???
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה