פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיסוך בין השלט לטלויזיה ושירות גרוע! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
התחברתי להוט בשמחה, ולצערי גיליתי אכזבה חמורה! גם בשירות וגם בתקלות. כיומיים לאחר התחברותי, התקשרתי להתריע על תקלה. נאמר לי לנתק מהחשמל, לחבר, להביא ממיר מהחדר לנסות להפעיל, לעשות איפוס, להחליף בין השלטים- כאילו שאני עובדת הוט, ולבסוף, נשלח טכנאי אשר אמר שאין לו מה לעשות כאן כי זה תקלת מיסוך הויש שלט שפותר את התקלה, מצריך אישור בכיר מאוד אבל אפשרי. דיבר עם שירות הלקוחות, אושר "לשלוח" אותי לדואר לקבלתו. בדואר לא מוכנים לתת אותו, ומאז הכל בעצבים וכעסים. אתם מציעים לי כל פעם מחדש שוב מחדש אותו שלט כמו שיש לי (3) בבית מה שלא יעזור! צריך לכבות את הטלויזיה בכל פעם שמעבירים ערוץ! מי ישלם לי על הטלויזיה שתישרף??????? התשובה שקיבלתי מהנציגת שירות היא: "אין מה לעשות, זה בסך הכל נקודה אחת בסלון, כל השאר תקין אז תתמודדו" ממש לא! אני משלמת מחיר מלא על כל הממירים וזו הטלויזיה הראשית! איזו חוצפה לענות לי ככה! העברתי פניה למנהל אחרי שאנחנו סובלים כבר שבועיים, מקווה שיחזור אליי במהרה כי אם לא, אני עוברת ליס עוד היום כבר יש לי הצעה!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה