פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפון נושא התלונה:
קרפר רחל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת מאי 2013, עברנו לחברת הוט. עם כל החבילה: טלוויזיה, אינטרנט, טלפון.
מיד בתום ההתקנה בדקנו את הצפיה בטלוויזיה, הגלישה באינטרנט והכל היה תקין, למעשה גם היום. את קו הטלפון הטכנאי אמר שיש אפשרות לבדוק רק 4 שעות אחרי ההתקנה. הטכנאי אסף את הציוד והלך.
בדקנו, הטלוויזיה עבדה, האינטרנט כנ"ל אך הטלפון לא. השמיעה רעשים וכעבור מספר דקות התנתק. ואז התחילו התלאות. טלפונים להוט, לתיקונים, ובכירים (נציגים) הגיע טכנאי הרים את השפופרת ואמר לי להזמין טכנאי בתשלום, כיוון שהקו לא בסדר. הגיע עוד טכנאי הוריד את המסנון של התקע וגם לא עזר. היום 17 ביוני, היה אמור להגיע טכנאי בין 13-15 ולא הגיע, התקשרתי לחב' ונאמר לי שאני ביטלתי את הגעתו. זה ממש לא ברור. היום למעשה משעה 14.45 אני מנסה לברר מה קרה? נציג תיקונים "בכיר" בשם חמודי הבטיח לטפל אבל אני כבר לא מסוגלת לסבול. אנא טיפולכם. תודה רחל קרפר
עלבון, כספי סוג הנזק :
התקנה של קו הטלפון מחדש, ולא בקוו של בזק פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה