פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה באינטרנט נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
הרשת האלחוטית בבית גרועה ביותר ולאחר ביקור של טכנאי מטעם החברה, הוא אמר לי שהראוטר hotbox של החברה לא מסוגל לתת לי רשת אלחוטית כמו שצריך ושאני צריך לבקש משירות לקוחות ראוטר של חברה אחרת של tplink, התקשרתי לחברה והסברתי את הבעיה, שהטכנאי עשה את כל הבדיקות האפשריות ושאני צריך שהם יחליפו לי ראוטר.
נתקלתי בכל סירוב ותירוץ אפשרי ואמרו לי שאין כל בעיה בציוד שלהם ושהראוטר שיש לי אמור לתמוך ברשת אלחוטית בלי בעיות, לאחר שהצלחתי להסביר להם שוב ושוב שהראוטר הזה לא מתאים ושאני דורש שהם יפתרו לי את הבעיה כי אחרי הכל בהסכם שלנו כתוב שאני צריך לקבל רשת אלחוטית בבית הם אמרו לי שאין להם פתרון לזה ושלחו אותי לפתור את הבעיה בעצמי ע"י רכישה של ראוטר באופן עצמאי בטענה שהראוטר היחידי שמתאים לי זה מה שיש לי בבית ושאין להם דגמים אחרים (אלא אם כן אני אקטין את החבילה שלי), כשאמרתי שאני לא אקנה משהו בכספי בשביל לתקן את הבעיה שלהם גם אמרו לי שיש להם עוד פתרון בצורה של מגדיל טווח, אבל שוב גם הוא עולה כסף ואני לא אקבל אותו.

אני לא מוכן לקבל את זה שהוט מתחייבת לתת רשת אלחוטית בבית, ואחרי שהטכנאי שלהם אומר לי שהציוד שלהם לא מתאים השירות שולח אותי לקנות ציוד בעצמי, לא מקובל עליי ואני מצפה לתשובה הולמת למקרה הזה.

בתודה מראש,
גלעד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הציוד בבית או פתרון כלשהו שיאפשר לי גלישה אלחוטית נורמלית בבית שלי. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה