|
|
|
|
|
|
תשלום גבוה מכפי שסוכם |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 28.5.13 התחברנו לחברת הכבלים הוט, מבצע טריפל. לאחר שיצרנו קשר פעמים רבות והמתנות במשך זמן רב. לא חיברו אותנו לטלפון כך ששלושה שבועות וחצי לא היה לנו קו על כל המשתמע מכך.
ברוב יאוש נאלצנו להתחבר שוב לבזק.
היום אני בודקת באינטרנט מצב חשבון אני מגלה להפתעתי שאמורים לגבות ממני כ - 500 שקלים ולא כפי שסוכם 300 ש"ח.
וכל זאת בלי לתת הסבר.
בקשתי לזכות אותי בסכום העודף של 200 ש"ח וכן בזיכוי עבור קו טלפון שלא התבצע.
אציין, שכמעט זו משימה בלתי אפשרית להשיג מענה אנושי בטלפון.
בכבוד רב
שושי לוי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ליצור עמי קשר על מנת לחייב בהתאם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|