פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבויות ובזבוז זמן הלקוח נושא התלונה:
מימון צחי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
א. לפני יומיים נציג הוט הציע לי חודשיים של על הערוצים חינם (עד 16.8.13).
תוצאה: הערוצים לא נפתחו, פניתי לשירות אתמול וגם היום עד שנאמר לי שהנציג טעה. וז הוצע לי לפתוח את הערוצים בתשלום.

הערות:הטבה ביוזמת הנציג. המתנה 25 דקות למענה בכל אחת מהשיחות.
הנציג שאל: "איך השירות?מצוין?" ועניתי "כן" בתמימותי....

ב. הובטח לי על ידי נציגד לפני כחצי שנה, שהוא רושם בכרטיס שלי שאני זכאי לטכנאי שיגיע להחליף לממיר מקליט ללא תשלום. שאלתי לכמה זמן הזכאות תישמר, והוא אמר לכמה שתרצה והמליץ לחכות כמה חודשים עד שהממיר שלהם יתייצב (היו לדבריו הרבה תקלות בממיר המקליט).

כאשר פניתי לאחר מספר חודשים, נאמר לי שהנציג טעה (אם בכלל הבטיח מה שציינתי). יש לציין שציינתי מספר פנייה שהנציג נתן לי אך ללא הועיל.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה