פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר,אי עמידה בהסכם ושרות לקוי ביותר! נושא התלונה:
חטוק רובין שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת הוט מנסה לגבות ממני עלויות התקנה על סך 1270שח .כשי לי אי מייל עם הסכם רשום מול סוכנת שאני לא צריך לשלם ולו שקל אחד על התקנה! ביטלתי את כרטיס האשראי באותו היום,וכיום אני מופיע בחברה כמי שחייב כסף,ויש לי חוב שגדל בנתיים ל1500 שח..יש לציין שהייתי מחובר לשרותי החברה פחות מ20 יום ולפי החישובים שלי אני חייב רק 276שח בלבד. דיברתי בטל עם כ6 סוכנים ואנשי שירות לקוחות,כשלכולם אותה התשובה,״ העניין בטיפול״. התחברתי בתאריך 10/5/2013 התנתקתי ב29-30/5/2013.. עד היום אין לי מושג איפה העניין עומד!
בזבוז זמן עצום סוג הנזק :
למחוק לי חוב. אני אמור לשלם רק 276 שח על שימוש בשירותי החברה במשך 20 יום בלבד. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה