פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כבלים אינטרנט וטלפון בייתי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני אם חד הורית ל 2 בנות בגיל העשרה. בתקופה האחרונה אני במעמצים בכדי להוזיל עלויות כלכליות.נציגים של חברת הוט פנו אלי עשרות פעמים במהלך כמה שנים עד שלפני כשבוע החלטתי ששווה לנסות ולעבור מיס להוט בכדי לחסוך בעלויות.בתאריך 18/6/13 נפגשתי עם נציג הוט וחתמתי על כל הטפסים הנדרשים ביום 20/6/13 קבענו שטכנאי יגיע להתקנה וזה לאחר שהבהרתי שיש לי ארוע באותו יום ולכן אבקש שיגיע בשעה 17:00 ולא יאוחר מזה.אני הגעתי הביתה ב 16:30 המתקין הגיע רק בשעה 19:30 וזאת לאחר שהתקשרתי מספר רב של פעמים כשהו אומר לי שהוא בדרך! וכבר מגיע...!כשהגיע אמר שיקח לו בערך כשעה.מיותר לספר שלקח לו הרבה יותר משעה בעצם הוא סיים ב 23:00 אני נסעתי לארוע והוא נשאר עם ביתי שגם מיהרה למסיבה.כשחזרתי הביתה ב 1:00 בלילה נוכחתי לדעת שאין לי אינטרנט וטלפון קווי.
למחרת בבוקר-יום שישי התקשרתי לנציג הוא לא ענה.התקשרתי לשירות לקוחות והם אמרו שכשאחזור הביתה( הייתי בעבודה) ליצור איתם קשר והם יבדקו את הבעיה.נציג הוט חזר אלי בסביבות השעה 11:00 ואמר שכשאגיע הביתה הוא יעשה שיחת ועידה מול השרות הטכני ונבדוק את הבעיה.כשהגעתי הביתה ביקשתי שישלחו טכנאי כי אני הולכת להיות ללא אינטרנט וטלפון קווי וישנם גם בעיות בצפייה כל הסופש בשרות הטכני נאמר לי שיש בעיה בתשתית אבל התשתית שלי זה הוט במשך 5 השנים האחרונות.בשעה 13:00 התקשרתי לנציג הוט וביקשתי/התחננתי שפשוט יבטל את העסקה הוא השיב שיבדוק את הנושא ביום א.במהלך כל הסופש היו ניתוקים בטלויזיות בכל הבית ובכל עת היינו צריכים להוציא את הכבל של הממירים ולהחזיר ושוב ושוב כל חצי שעה או פחות.היום יום א מהבוקר אני מנסה לדבר עם הנציג שמכר לי את העסקה כשהוא סופסוף ענה לי הוא שאל אם פנו אלי עניתי שאף אחד לא פנה ובנתיים עובר עוד יום ללא שינוי אז בבקשה שיבטל עסקה אבל הוא אמר שאם אני אבטל יקחו ממני 300₪ על ביטול עסקה עבור ההתקנה.אמרתי שמבחינתי לא נהינתי אפילו דקה ומבחינתי אם הכל היה תקין לא הייתי חוזרת בי מהעסקה אך הוא ממשיך וטוען שזה המצב ואין עם מי לדבר שכרגע כל שאפשר לעשות זה לשלוח מתקין שיסדר את זה.אני מרגישה מרומאת על ידי חברה של שקרנים שלא מילאו את הצד שלהם בעסקה.אנא ממכם תעזרו לי אני לא חושבת שעלי לשלם.להפך כל העצבים ושיחות הטלפון עולים לי בבריאות אשמח לתשובתכם המהירה.תודה מירב
כספי סוג הנזק :
שיבטלו עסקה מבלי לדרוש ממני אפילו לא שקל פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה