הטרדות חוזרות ונשנות מנציגי הוט |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך .11.6.13 פניתי לחברת הוט במטרה לקבל הצעת מחיר להצטרפות לשרות הטלוויזיה והאינטרנט, לאחר קבלת ההצעה ביקשתי שיחזרו אלי למחרת וכך קרה. בשיחה עם הנציג בתאריך 12.6.13 (היום בו ביקשתי שיחזרו אלי) הבהרתי לנציגם כי איני מעוניין ולכן הודתי לו על מאמצו. למחרת התקשר אלי נציג נוסף במטרה לראות אם יוכל לשפר את ההצעה ולצרף אותי, אך גם להצעה זו סרבתי וכאן הנציג אמר לי כי הוא מוציא אותי מהמאגר שלהם.
החל מיום זה, קרי 13.6.13 ועד היום ה 24.6.13 כל יום אני מקבל שיחה מנציג שונה מחברת הוט ולעיתים אף שתי שיחות.
בהתחלה הייתי סבלני וביקשתי בנימוס שיוציאו אותי מהמאגר ואכן הובטח לי הדבר, אך לצערי זה לא קרה והמשכתי לקבל שיחות מנציגים שונים.
כעת משביקשתי מהנציגים השונים שיעבירו אותי למנהל כי אני לא מצליח לגרום להם להפסיק להתקשר אלי, כלל השיחות נותקו פרט לאחת מתאריך 19.6.13 בה הובטח לי שמנהל יחזור אלי, אך נכוi להיום (24.6.13) הדבר לא קרה.
לפי דעתי דבר זה גובל בהטרדה, אך איני יודע כיצד להמשיך מכאן וחשוב מזה כיצד לגרום להם להפסיק להתקשר אלי.
לתשובתכם אודה
|
מענה ממהנל (לא זוטר) וסיום השיחות המטרידות מהוט |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|