|
|
|
|
|
|
הונאה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אבי ואשתו עברו מחברת יס להוט, הובטח להם כי הם לא צריכים לעשות דבר בנוגע לניתוק מחברת יס, ההצטרפות להוט הייתה בחודש אוגוסט, בחודש מרץ גילתה אשתו של אבי כי היא חוייבה בכל החודשים מאוגוסט עד מרץ בדמי המנוי לחברת יס, היא התקשרה לבקש מיס חשבוניות עלמנת לבקש חזרה את הכסף מהוט. בהוט טוענים כי לא יחזירו לה את הכסף מאחר והיא התקשרה במרץ ליס וביקשה ערוצי ספורט. היא לא התקשרה ליס להוסיף ערוצים כי כבר הייתה מחוברת להוט ויש להם ערוצי ספורט מלאים דרך הוט. איך היא יכולה לראות בשתי חברות ? למה שתבקש דבר כזה. אבי איש מבוגר, חולה לב והדבר גרם לו למתח רב, לא יתכן שהוט תתייחס כך ללקוחות מבוגרים ותנסה לעבוד עליהם! כשניסיתי לדבר עם הוט הופתעתי לגלות שמענה השירות לא עונה במשך שעות, כבר שבוע שאני מנסה לדבר שם עם מישהו ולא מצליחה!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|