|
|
|
|
|
|
נסיון לגבייה לאחר ביטול שלא בתום לב !!!! |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מפאת עזיבת הבית, ניתקתי את שרותי החברה (לאחר שטענו כי הבקשה הראשונה במרץ בוטלה ביקשתי בפעם השנייה ניתוק) ביום 20/04/2012 , תואם טכנאי ליום 27/05/2012 . מסיבות מופלאות ובלתי ברורות החברה המשיכה את השירותים בבית (למרות הודעת הביטול ותוך הסתמכות על הוראות שקיבלו ממי שאינו בעל המנוי שזו אני !!!!),
כיום אני מוטרדת ע"י עו"ד וסובלת מעוגמת נפש נוראית בגלל התנהלות לא אמינה של החברה ונסיון לגבות תשלום עבור שירות שלא קיבלתי (כאמור עזבתי !!!) ובכוונתי להגיש תביעה נגד החברה בבמ"ש לתביעות קטנות.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
בדיקת העניין באופן הגון והוגן , ביטול החיובים מיום בקשת הניתוק!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|