|
|
|
|
|
|
הערוץ ההודי |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שידורי הערוץ הופסקו מסיבה לא ברורה.
כשהתקשרתי לתמיכה הטכנית העובדת זיההיתה אותי ולקח לה לטפל בבעיה יותר מ15 דקות ובסוף קיבלתי תשובה שהבעיה לא טכנית ואז העבירו אותי לשירות לקוחות לאחר המתנה של יותר מחצי שעה ושם עובד של הוט בשם מרוון התווכח איתי על זיהוי הפרטים שלי וכשביקשתי מנהל הוא אמר שהוא לא יכול לעזור לי וניתק את השיחה.
זאת ועוד באותו השבוע לפני מספר ימים הייתה בעיה בתשתית של הכבלים ולא היו שידורים שגם על זה לא קיבלנו מענה משירות הלקוחות.
|
עלבון, |
סוג הנזק : |
החזרת הערוץ ההודי ללוח השידורים הרגיל ופיצוי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|