פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל, הבטחות ללא כיסוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע וחצי עברתי דירה, עידכנתי את הוט וביקשתי טכנאי להעברת הטריפל בין הדירות.
ביום המעבר הגיע טכנאי אדיב ומקצועי.
לאחר המעבר התחילו בעיות שונות:
גיליתי שהחיבור לטלפון פועל רק משקע אחד והתחילו בעייות עם הממיר.
בשבוע וחצי האחרונים אני מנסה להשיג את הוט על בסיס יומיומי.
לפעמים זה כרוך בהמתנה של דקות ארוכות מאוד ללא הגעה לנציג.
כשאני כבר משוחח עם נציג התשובות לא מספקות והתקלות לא נפתרות (גם אם הנציג אדיב).
נציגה אחרת הרימה עלי את קולה וקטעה אותי פעם אחר פעם עד שניתקתי את הטלפון לאחר שביקשתי את שמה ואם שם המנהלת שלה.
אתמול הבטיחו להתקשר אלי בערב על מנת לפתור את התקלה, הגעתי הביתה במיוחד לשם כך ואף אחד לא צילצל.
היום בבוקר שוחחה איתי מנהלת מהוט והבטיחה שבצהריים יתקשרו כדי לטפל בי. כשהבעתי את התסכול שלי מהיחס ומאי קיום ההבטחות היא אמרה שהיא דרג ניהולי והבטיחה שתדאג בעצמה שיצרו איתי קשר. גם הפעם אף אחד לא צלצל.
בכל יום יוצא לי לדבר עם נציג/ה אחר/ת שלרובם אין מושג מי טיפל בי אתמול או מה ההיסטוריה של הארוע.

רק לפני מספר חודשים עברתי לטריפל של הוט.
בדיעבד זו היתה טעות שאני מצטער עליה כעת..


עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה