פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על מדיניות לא חוקית ושירות לקוי ומזעזע. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד:

פניות ציבור הוט, אמון הציבור, ערוץ 10 בירוקרטיה, משרד התקשורת, והמועצה לצרכנות.

הנדון: תלונה על מדיניות לא חוקית ושירות לקוי ומזעזע.

ביום שישי 28.6 בשעה 08:40-09:00 פניתי לחברת הוט למחלקת "מעברי הדירה" ושוחחתי עם נציג בשם "דוד" מ "צוות חנה".

פניתי לגבי מנוי של אבי "מיכאל פרידנטל".
לאחר זיהוי שלי לבקשת הנציג "דוד" , שאלתי את הנציג כמב יעלה להחליף את המודם של אבי בראוטר אלחוטי.

דוד הסביר לי להפתעתי כי רשום במערכות הוט, כי קיים אצלי כבר 2מכשירים, מודם וראוטר.
הסברתי לדוד כי לי 2 מכשירים, וכי אם הוא רואה שכן שיציג בפניי חוזה חתום.

דוד בדק ומצא הסכם של החברה ללא חתימתי.
אך עדיין התעקש שיש ברשותי את הציוד.

מכיוום שההתחברות שלי לחברת הוט הייתה טלפונית, מה שמוגדר "עסקה טלפונית" ביקשתי מהנציג
דעל פי נהלי הוט ועל פי החוק תבוצע האזנה של השיחה לראות אם נאמר לי או לאבי משהו על ציוד אלחוטי מכיוון שאין חוזה חתום.

דוד הסביר לי כי "לא ניתן להאזין לשיחות בהוט".
והמליץ לשלוח לי הסכם לא חתום שבו רשום שהוט נתנה לי ציוד.

הסברתי לדוד כי החברה חייבת להאזין לשיחת המכר על י החוק., אם ביקשתי.
דןד סירב.

לרחר מכן, ביקשתי לשוחח עם מנהל, כמו שניתן על פי החוק לפי זמן שהחברה קובעת.

דוד סירב. בטוענה כי מנהלים לא חוזרים ללקוחות בהוט.
ודוב המליץ לשלטח לי חוזה לא חתום.

שוב דרשתי את זכותי החוקית לשוחח עם גורם בכיר, ושןב דוד בגסות איומה סירב.

לאחר ויכוח של כמה דקות דוד שם אותי על המתנה, למשך כמה דקות, חזר והסביר כי יכל לשלוח לי את החוזה, אך אין שיחות עם מנהלים בהוט.

אני מזועזע מרמת השירות שקיבלתי מהנציג, מההתעלמות מבקשתי, והשפה שהשתמש בה.
אני דורש חזרה של גורם ניהולי בכיר, לפני שאני פונה להליכים משפטיים.

קורן פרידנטל,
054-5992711
מדיניות לא חוקית סוג הנזק :
האזנה לשיחה הרלוונטית שבה נאמר כי קיבתי ראוטר, לחלופין חוזה חתום על שמי. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה