פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי פעמיים ובזבוז זמני היקר בהמתה לשווא! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בלילה בין 19-20.07 התקשרתי לדווח על תקלה. הנציגה החביבה אמרה שיתקשרו אליי בבוקר לתאם הגעת טכנאי, ואכן התקשרה נציגה בבוקר ותיאמה לי טכנאי ליום למחרת בבוקר. הטכנאי לא הגיע. התקשרתי להוט והנציג הבטיח שיאזין לשיחה. עדכנתי אותו שהשיחה מוקלטת אצלי. לאחר סוף השבוע הוא חזר אליי בתואנת שווא שאמרו לי שיתאמו הגעת טכנאי, אך לא תיאמו. השמעתי לו את השיחה המוקלטת והוא אמר שיחפש את השיחה, במהלך השבוע הוא התקשר אליי מספר פעמים עם תירוצים כאלה ואחרים (למשל: המערכת של השיחות המוקלטות בחברה לא עבודת...). בינתיים הוא אף תיאם שוב הגעה של טכנאי. בסוף, אמר ששמע את השיחה ואיזה פיצוי אני רוצה. כשאמרתי לו שאני מבקשת את המגיע לי על פי חוק, אמר שיבדוק זאת ויחזור אליי. מיותר לציין שהנציג לא יצר קשר מאז.
כמו כן, גם תיאום הנציג לטכנאי בפעם השניה לא הועיל - הטכנאי לא הופיע!!!
פעמיים חברת הוט גרמה לי לבזבוז משווע של זמני לשווא!
מיותר לציין כי הממיר עדיין איננו תקין, אך אני ממשיכה לשלם לחברה עלות מלאה, כרגיל...
תשלומי פיצויים על אי הגעת טכנאי פעמיים! החלפת הממיר הקיים התקול ופיצוי כספי על התקופה בה אינני יכולה לצפות בממיר כראוי. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה