|
|
|
|
|
|
אי עמידה שסכום שסגרו בתחילת ההתקשרות |
נושא התלונה: |
ראובן גיל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 30 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
סגרתי מול נציגת מכירות סכום של 250 ש"ח בחודש וזיכוי של 100 וחודש שני 200 ש"ח בחודש התקנה חינם ועינית אחת מתנה.(ואת ההסכם היא שלוחת בדואר) מה שיצאה בדיעבד שחייבו אותי חודש ראשון 500 ש"ח על התקנה ועל עיינית וגם על החבילה,וחודש שני 300 ש"ח זוהי הפרה חמורה של ההסכם. אותה נציגה יש לי ממנה הודעות טקסט בפלאפון שמעידות את צידקתי וגם היא אומרת בשיחות שאני צודק אבל זיכוי אני לא רואה. ושאני מתקשר לשירות לקוחות מנסים למרמר אותי ולייאש אותי אבל הם לא יצליחו אני אלחם עד הסוף גם אם זה יגיע לקותלי בית המשפט
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי על מלוא הסכום שגבו ממני ולעמוד בסכום בסיכמנו בתחילת ההתקשרות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|