פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בלתי ראוייה לחברה שעוסקת בתקשורת נושא התלונה:
נדיר אורי שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
שרות תיקונים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יותר משנה אני מתלונן על תקלות בטלפון ובכבלים והחברה "משחקת" איתי,ומנסה בעזרת תרוצים ומתעלמת לחלוטין מבעיות שהם צריכים לתקן או להחליף מכשירים.(אני כהנדסאי אלקטרוניקה מתמצא בנושא מצויין, ואם אני קבעתי שהממיר אינו תקין אז זהו זה...!!!)לאחרונה הם מחדשים את התשתיות. טרקטור מטעמכם, קרע את הכבל שנכנס לביתי. התחלתי לצלצל להוט ביום ראשון בצהריים בשעה 1400. לא הצלחתי ליצור קשר. השארתי להם את פרטי ו"הובטח" לחזור אלי תוך 3 שעות... ואכן חזרו אחרי 1700 ואמרו לי שמכיוון שמאוחר אז רק מחר יתקנו... אני מחובר לטריפל שלכם וזה כולל טלפון, טלוויזיה ואינטרנט. אני עיתונאי וגם ביחידת הית"מ של המשטרה. איני יכול להיות ללא טלפון, מה גם שאתם ניתקתם את הכבל !!! יותר מזה, לוקח כל פעם שמצלצלים להוט זמנים ארוכים מאוד.. למעלה מחצי שעה כל פעם להמתין לשיחה עם אנשי התמיכה או אחרים... מצטער, אבל זה לא שרות, זה פשוט בזיון להתעלל ככה בלקוחות שמהם אתם חיים !!!ובינתיים הממיר של הוט אינו תקין וכך גם המודם של הטלפון.(כנראה שאצטרך לחפש פתרון אחר בחברות אחרות!!!)ביום ה' צריך להגיע אלי טכנאי מטעמכם בשל הממיר... נראה מה יהיה ההמשך...
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
שילמדו מחברות בחול איך מתנהגים עם לקוחות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה