פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מעליב מנציג שירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2/7/13 בשעה 17:00 התקשרו מהוט ונתנו לי הצעה להתחבר להוט מחדש.
הנציג הציע לי חיבור במחיר הגבוה מהמחיר שהציעו לי כאשר התנתקתי מהוט.
אמרתי לנציג כי ההצעה שלו יקרה והוא אמר לי שאני שקרן.

בנוסף בתאריך 3/6/13 שלחתי פקס עם אישור מסירה לחברת הוט דרך חברת NETEK שבו אני מבקש להתנתק מהוט, וביקשתי כי לא יפנו אליי נציגי שירות לקוחות וכיוצא בזה.

זו הפרה יסודית של חוק הגנת הפרטיות שכן הוט מציקה לי כבר כחודש בהצעות מחיר לחיבור מחדש והמספר שלי ממשיך להיות שמור במערכת שלהם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה