פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים שלא כדין, אי ביצוע זיכוי כספי, שירות לקוי- חב' הוט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת הוט מזה מס' חודשים גובה ממני כספים שלא כדין על ידי כך שכבר חודשיים ברצף החיוב עולה בכמה מאות שקלים ממה שהוא אמור להיות. בתאריך 5/6 פניתי לחברה ודיברתי עם נציגה שם הילה אשר אישרה שאכן נפלה טועת בחיוב עבור חודש מאי (שם נגבה סכום מופרז של 455 ש"ח) ומגיע לי זיכוי בסך 179 ש"ח שיבוצע תוך 9 ימי עסקים. דבר שלא קרה עד היום 3/7. היא לא חזרה אלי ולא עדכנה אותי על ביצוע. ב9/6 נטלי מנהלת שימור לקוחות הציעה לי חבילה שעלותה 226 ש"ח והסכמתי. במהלך חודש יוני פניתי מס' רב של פעמים לחברה וכל פעם הבטיחו שזיכוי יבוצע, אך לא קיבלתי שום החזר כספי עד עצם יום הזה. להפתעתי הרבה, גיליתי שלא רק שלא זיכוי אותי, אלא עבור חודש יוני גבו ממני סכום של 315 ש"ח במקום 226 ש"ח. בתאריך 30/6 כאשר פניתי לשירות לקוחות בפעם נוספת על מנת לדעת מה קורה עם כספים שחייבים לי, מנהלת בשירות לקוחות בשם הייאט אישרה שאכן מגיעה לי זיכוי עקב טעות במערכת החברה, הבטיחה לטפל בבעיה דחוף לחזור אלי עם התשובה, דבר שכמובן לא קרה עד כה. בתאריך 2/7 שוב פניתי לחברת הוט, נציגה ממוקד צפון בשם לינדה הבטיחה לחזור אלי עם התשובה, דבר שכמובן שוב, בפעם העשירית, לא קרה. ביקשתי מס' פעמים להתנתק אך גם בקשות אלו לא בוצע. כעת אני במצב שמזה מס' חודשים אני מתקשרת ללא הפסקה לשירות לקוחות, מעבירים אותי מנציג לנציג, מבטיחים לטפל בבעיה, מבטיחים לבצע זיכוי לטובתי ושום דבר לא נעשה נכן להיום חברת הוט חייבת לי מעל 300 ש"ח אשר נגבו שלא כדין, אינה מחזירה את הסכום וכן מתעלמת מבקשות שלי לקבל תשובה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי מיידי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה