פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמיכה טכנית גרועה, שרות לקוחות גרוע, סחבת בדרישה להתנתק נושא התלונה:
טלמור דורון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏02 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
נאלצתי להמתין 24 שעות מקבלת אישור להחלפת שלט מקולקל, ללא הצדקה. התמיכה הטכנית לא הצליחה לכייל לי את השלט החדש מול הטלביזיה וגם לא הייתה מוכנה לשלוח טכנאי הביתה ללא תשלום. נקבע ביקור טכנאי בתשלום ל-2.7.13 בין 13-15. איש לא הגיע וגם צלצל להודיע ולקבוע מועד חדש. כשהתקשרתי לתמיכה הטכנית הציעו לי טכנאי לעוד שבוע ופיצוי בשווי של 10 ש"ח... ביקשתי לדבר עם המנהל, אמרו שהוא לא פנוי ושיתקשר מחר... צלצלתי לשרות לקוחות וביקשתי להתנתק, שלחו אותי חזרה לתמיכה הטכנית, בתמיכה הטכנית שלחו אותי חזרה לשרות לקוחות וחוזר חלילה... בכל צלצול ובכל הפניה כזו מדובר בהמתנה על הקו של 30-60 דקות לפחות.
בזבוז זמן, נזק כספי סוג הנזק :
לנתק אותי מהוט מיידית פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה