פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן המתנה לשירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
זה מה שכתבתי על הדף של הוט בפייסבוק: לא להאמין אני כבר למעלה משעה בלי טלויזיה אני ממתינה על הקו למעלה מ 40 דקות!!! ביזיון!!! ניסיתי גם במקביל להתקשר מהנייד כדי שיחזרו אלי אף אחד לא התקשר הטלפון פנוי ומחכה אבל קיבלתי SMS שניסיתם להשיג אותי אתם חצופים וזה לא שרות!!!!!!! בתגובה לכך הם ביקשו את הפרטים שלי בהודעה פרטית הנה ההודעה ששלחתי להם:





שלום לכם לבקשתכם כותבת לכם במסר פרטי, פירטי המנוי משפחת פרידמן גבי ואילנית נחל שורק 18/9 מודיעין. אחרי למעלה משעה שהמתנתי על הקו ענה לי נציג שלכם (טכנאי) שפתר את בעיית הקליטה שהיתה וכיוון שאני מאוד כועסת על דרך השירות ניסהלפצות אותי ולתת לי 3 חודשים מתנה את ערוץ האוכל ללא הצלחה ואז אמר לי אני מעביר אותך לנציג שרות שיעשה זאת. אז עכשיו אני שוב ממתינה לנציג לא יאומן שאני צריכה לחכות כל כך הרבה לקבל שרות ויחס אני משלמת ממיטב כספי וזה היחס שאני מקבלת אני מקווה שתדעו לפצות על עוגמת הנפש והזמן הרב שאני ממתינה וע"פ הטלפון שסופר זמנים אני כבר שעה ו 40 דקות על הקו

לאחר המתנה של שעתיים כשנציג אחד ענה לי והעביר אותי שוב נותקה השיחה..

..
בזבוז זמן סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה