פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעה של טכנאי נושא התלונה:
שאנן רבקה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.6.13 דיברתי עם נציגת שרות לקוחות בשם סימה, בעקבות תקלה בכל תשתית ההוט שלי (כבלים, אינטרנט וטלפון). נקבע לי שאיש השרות יגיע לביתי בתאריך 19.6.13 בין השעות 13:00-15:00. אני נשארתי בבית וחיכיתי לאיש השרות, האיש לא הגיע בשעה הנקובה כלל וב- 16:30 התקשר ואמר שהוא בדרך, חיכיתי וחיכיתי, והאיש לא הגיע כלל. כעבור שעה התקשרה ניהי מהוט והודיעה שהעבירה את הטיפול הדחוף למחרת. למחרת בשעות הבוקר התקשרו מהוט ואמרו לי לחכות בבית בין השעות 11:00-13:00 או בין השעות 13:00-15:00, בסופו של דבר הטכנאי הגיע בשעה 11:20. לאור הנ"ל ועל פי חוק הטכנאי, עלי לקבלפיצוי על אי הגעת הטכנאי כאיחור של מעל ל3 שעות מעבר לזמן ההמתנה, ע"פ חוק עליכם לזכות אותי ב-600 שקלים. אנא חיזרו אלי עם פרטי הזיכוי ולא אפנה למועצה להגנת הצרכן.
ע"פ חוק עליכם לזכות אותי ב-600 שקלים. אנא חיזרו אלי עם פרטי הזיכוי ולא אפנה למועצה להגנת הצרכן. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה