אי הגעה של טכנאי |
נושא התלונה: |
שאנן רבקה |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.6.13 דיברתי עם נציגת שרות לקוחות בשם סימה, בעקבות תקלה בכל תשתית ההוט שלי (כבלים, אינטרנט וטלפון). נקבע לי שאיש השרות יגיע לביתי בתאריך 19.6.13 בין השעות 13:00-15:00. אני נשארתי בבית וחיכיתי לאיש השרות, האיש לא הגיע בשעה הנקובה כלל וב- 16:30 התקשר ואמר שהוא בדרך, חיכיתי וחיכיתי, והאיש לא הגיע כלל. כעבור שעה התקשרה ניהי מהוט והודיעה שהעבירה את הטיפול הדחוף למחרת. למחרת בשעות הבוקר התקשרו מהוט ואמרו לי לחכות בבית בין השעות 11:00-13:00 או בין השעות 13:00-15:00, בסופו של דבר הטכנאי הגיע בשעה 11:20. לאור הנ"ל ועל פי חוק הטכנאי, עלי לקבלפיצוי על אי הגעת הטכנאי כאיחור של מעל ל3 שעות מעבר לזמן ההמתנה, ע"פ חוק עליכם לזכות אותי ב-600 שקלים. אנא חיזרו אלי עם פרטי הזיכוי ולא אפנה למועצה להגנת הצרכן.
|
ע"פ חוק עליכם לזכות אותי ב-600 שקלים. אנא חיזרו אלי עם פרטי הזיכוי ולא אפנה למועצה להגנת הצרכן. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|