|
|
|
|
|
|
המתנה של שבוע לטכנאי, והיתקעות ללא טלוויזיה או כבלים במשך שבוע |
נושא התלונה: |
יום שני 08 יולי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אתמול, ב-8.7.13, ביקר אצלי טכנאי הוט אנטיפט ועצבני בשם אהוד, שהחליף לי את מודם/ראוטר. לאחר שהוא הלך הסתבר לנו שהכבלים לא עובדים. כשהתקשרתי מייד להוט לבקש שהוא יחזור לתקן את הבעייה הפתרון שלהם זה לשלוח אלי טכנאי בעוד שבוע. איפה נשמע דבר כזה שאנחנו צריכים להישאר ללא טלוויזיה וללא כבלים במשך שבוע? חזרנו לשנות החמישים? מה זו האטימות הזו.
אני מבקשת שיישלח טכנאי מייד או שינתקו אותי משרותי הוט ובזה לגמור עם עוגמת הנפש והעצבים שהם גורמים לנו בבית.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|