פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנוכלות של חברתהוט והשקרים של משרד עורך דין אופיר פדר נושא התלונה:
חדאד חיים שם/כינוי:
‏יום שישי ‏16 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ההיתי לקוח של חברתהוט במסלול טלוויזיה ואינטרנט במשך תקופה ארוכה עד שגיליתי שבמשך תקופה ארוכה חויבתי במירמה על טלפון ואינטרנט ללא קבלת שירות עבור דבר זה כאשר ביקשתי להינתק הם הציעו לי הטבה של ארבע חודשים הסכמתי למהלך זה ללא תשלום לאחר מכן הם אמרו לי שלא מעודכן ואני זכאי רק לחודש הטבה ולא כמו שהנציג הציג הטבה של חצי שנה והוא פוטר ולא ניתן לקבל את ההטבה ביקשתי הם טענו שהפרתי חוזה אחרי אין ספור למרות כל הקשיים ביקשתי הקלטה והם טענו שלא נימצא ים לאחר דין הם העבירו לעורך דין אופיר פדר אף על שהנציגים הודו בטעות פניתי לעורך דין והם שיקרו לכל אורך הדרך ובסופו של דבר הגענו להסכם של 2050 ש״ח שילמתי אותם ולאחר מכן ביקשתי לראות את סגירת התיקים הם טענו שאני חייב 50 ש״ח דיברת איתם והם טענו שהם יסגרו את התיק ולאחר מכן טענו שהעובדת שאמרה לי שהתיק ניסגר פוטרה והם טענו שהפרת הסדר ועלי לשלם 700שח ונאמר שהעניין בבדיקה ולאחר יינתן לך סכום של חמישים אחוז סירבתי ונאמר לי לאחר ששוחחתי עם גברת אלה כרמי המנהלת שלא ניתן אלא לשלם מחצית החוב ולבסוף בצורה של גניבה הם עיקלו לי את הכסף מקצבת ילדים סכום של 762 ש״ח אף על פי שסוכם שלא יקחו את הכסף ולבסוף רימו אותי ושיקרו לי שהם לא לקחו את הכסף הם ניתקו לי את הטלפונים ולא מתייחסים לפקס או למיילים מיתנהגים בצורה לא מכובדת
עגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכספים שהובטחו לי מצד הוט ומצד העורך הדין פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה