|
|
|
|
|
|
רמאות וגזילה של נציגת מכירות בשם סיון באמלתה של תקלת ממירb |
נושא התלונה: |
אללוף סיגלית |
שם/כינוי: |
אזור חיפה |
אזור: |
60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים התקשרה נציגה שהציגה עצמה בשם סיון ואמרה להורי שיש בעיה בלוח של הוט ורק בגלל זה צריך להחליף להם ממיר, חשוב לציין שהיא לא הציגה עצמה כנציגת מכירות!!. הורי אמרו לה שאין להם שום בעיה בצפייה והכל בסדר סיון התעקשה ואמרה שחייבים להחליף ממיר וזה לא משנה להם לא במחיר ולא במסלול.אך מסתבר שגברת סיון היא בכלל נציגת מכירות ששיקרה אותם העבירה אותם למסלול טריפל כשלהורים שלי אין אינטרנט!!!!!! ואין מחשב מן הסתם.... למרות פניות חוזרות ונשנות והבטחות ללא כיסוי, לא חוזרים אלי לשנות את המסלול הקודם לפני שסיון הרמאית והשקרנית עשתה להורים שלי.
בושה וחרפה שכך אתם מלמדים נציגי מכירות גזלנים ומרמים אנשים מבוגרים. מחכה שיחזרו אלי בהקדם .
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|