|
|
|
|
|
|
במשך חצי שנה אני משלם על 12 מגה ומקבל 5 |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
התברר לי שחבר משלם אותו סכום כמוני ומקבל 12 מגה ואני מקבל רק 5 מגה
לאחר בירור עם נציג חברת הוט הוא הודה בבעיה ואמר שיעדכן את חבילת הגלישה שלי מ5 מגה ל12 מגה באותו המחיר.
רק מה? כבר חצי שנה אני כול תקופה מסויימת בודק את מהירות הגלישה שלי והיא עדיין על 5 מגה.
כול פעם אני מתקשר להוט והם מעבירים אותי מנציג לנציג ולא מעדכנים את מהירות הגלישה.
נמאס לי כבר לעבור את מלחמת ההתשה הזאת.
ולכן החלטתי לעבור חברה.
מקווה שזה ילך חלק כי הם מקצוענים בניפנוף לקוחות, השאלה אם יתנו לי להיתנתק בנחת?
|
עידכון מהירות הגלישה מ5 ל12 מגה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|