|
|
|
|
|
|
הפסקה/ תקלה בשידורים. |
נושא התלונה: |
בר ורד |
שם/כינוי: |
יום רביעי 10 יולי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום רביעי 10.7.13 בשעה 22.30 בזמן שצפינו בתכנית המירוץ למיליון הפסיק השידור ועל המסך הופיע כתובית ״ אין קליטה״ ניסינו ליצור קשר עם חברת הוט וכמובן שהדבר לא התאפשר...... ברצוני להבהיר שזו היא התקלה השניה במהלך השבוע ושגם בפעם הקודמת אי אפשר היה ליצור קשר טלפוני עם החברה.עובדי החברה מנהלים מאבק על גבינו המנויים.יתכן שמחאתם לגיטימית ולכן אני דורשת מהנהלת הוט ליישב את ההדורים עם העובדים כדי שתקלות כאלה לא יתרחשו בעתיד.אני שוקלת להתנתק מהחברה...... אני דורשת מנציג הוט ליצור איתי קשר בדחיפות..... מאוכזבת מהשירות ורד בר ירושלים
|
פיצוי והבטחה שלא יישנו מקרים כאלה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|