|
|
|
|
|
|
ראשית לחכות מעל שעה עד שעונים זה זילזול גדול באזרחים |
נושא התלונה: |
הרץ יצחק ויהודית |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
צלצלתי להודיע על תקלה והטלפוניסטית אומרת שרק ביום רביעי יהיה טכנאי, מה זה הדבר הזה לקחת כסף יודעים יפה מאד ושירות הוגן לא מסוגלים לתת איפוא נשמע כדבר הזה לחכות עד יום רביעי כדי לראות טלויזיה חושבת.שזאת חוצפה וזילזול, אנו מנויים מהתחלה של הוט ואולי באמת לאחר יחס מזלזל שווה לעבור לחברה אחרת.הגיע הזמן לשפר את שירות הלקוחות שלכם ולא להתיחס למנוי כמובן מאליו.מבקשת תשובה בהקדם.
|
בנוסף עלבון גדול |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|