פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא יאומן כי יסופר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
הסיפור הזה שבר את כל השיאים!
בתחילת השבוע עברנו דירה. רציתי לבדוק אופציה של התחברות להוט אחרי שני עשורים בהם הייתי מחובר ליס. ב- 10/7/13 יום רביעי , בשעות הבוקר התקשרתי לחברה כדי לבדוק את מסלול ה- "top tv" שלהם. ענה לי נציג בשם דני שהיה מאוד מאוד נחמד וענה באדיבות על כל השאלות שלי. כאבא לארבעה ילדים הסברתי לו שהתנאי שאעבור להוט (בהנחה שמחיר והתנאים יהיו לשביעות רצוני) זה התקנה מהירה כלומר למחרת היום. הוספתי ואמרתי שזה תנאי בל יעבור מבחינתי. הנציג אמר לי שכדי שהוא יוכל לבדוק אפשרות התקנה מהירה הוא צריך את פרטי כרטיס האשראי שלי ואז "יפתח" לו מסך תקשורת מול מחלקת ההתקנות של החברה ורק כך הוא יוכל להודיע לי מתי הוא יוכל "לדאוג " להתקנה מהירה. הוא הוסיף ואמר שבמידה וזמן ההתקנה לא יהיה לשביעות רצוני אז אין עיסקה וכמובן (שזה מיותר לציין) , לא ייעשה שימוש בכרטיס האשראי כי הרי אין עיסקה!!! לאחר כשעה חזר אלי הנציג והודיע שההתקנה נקבעה לשבוע הבא בעוד 6 ימים. מייד הודעתי לו שאין עיסקה ושיגרוס ויבטל את פרטי כרטיס האשראי שלי. הוא ענה לי שכך יעשה ובזה תמה שיחתנו. בשעות אחה"צ (ולמחרת) המשיכו להתקשר אלי נציגי החברה (כ-6 נציגים) כשכל אחד מהם שואל "בתמימות" לגבי העיסקה עצמה. הודעתי להם(לכל אחד בנפרד) שאין עיסקה ולא היתה ופרטי כרטיס האשראי ניתנו לבקשת הנציג דני רק כדי לבדוק את אפשרויות וזמינות ההתקנה ובאותה נשימה ביקשתי שיפסיקו להתקשר וימחקו את פרטי ההתקשרות שלי מהוט כי איני מעונין לבצע עסקה עם חברה זו. כשהגעתי בערב הביתה מצאתי בתיבת המייל שלי חשבונית מהוט עם פרטי עיסקה ע"ס 352 ש"ח כשעליה חתום הנציג ה"אדיב" דני. לא יאומן!!! כשביקשתי לברר בהוט רציתי לדעת על מסלול טלויזיה בלבד(שלדבריו אמור היה לעלות לי כ-235 ש"ח) וביקשתי שלא לעשות את העיסקה. קיבלתי מייל עם חשבונית על טריפל שאם אני אבטל אותה אאלץ לשלם להם 5% מערך העסקה שמעולם לא היתה. איזו נוכלות . איזו רמאות. זו שיטת עבודה . תיזהרו!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול מוחלט של פרטי כרטיס האשראי שלי בחברה זו. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה