פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה מורטת עצבים קלבלת שירות לקוחות לצורך העברת דירה. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת יוליע ברתי דירה. התקשרתי להוט לבקש ולתאם העברה. יש לי טריפל של הוט. במהלךש בועיים התקשרתי וכל הזמן מענה- "יש עומס מני", השארתי מספר טלפון ולא חזרו, כלש יחה המתנתי מעל חציש עה ולא נעניתי. החלטתי להתחכם והתקשרתי להצטרפות- ענו לי מיידית. 3 פעמים כששמעו מה ברצוני- ניתקו לי בפרצוף מבלי לטפל בי. לאחר שבועיים סוף סוף ענתה לי לאה- לאחר ששלחתי מייל. הבטיחה לפצות אותי בקפה ומאפה- נעלבתי עד עמקי נשמתי- לא רוצה קפה מאף אחד, אמרה שתפצה אותי בחודשיים חינום כל הערוצים פתוחים- אחרי 10 ימים- אין. בשיחה נוספת בגלל תקלות באינטרנט ובטלויזה כששאלתי לפשר הפיוי- נאמר לי להתקשר לשירות לקוחות- אך כבר אין לי כוח.
אני משלמת מדי חודש 350 ש"ח להוט והם זלזלו בי.
גם עוגמת נפש וגם איבוד זמן רב סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה