|
|
|
|
|
|
המתנה מורטת עצבים קלבלת שירות לקוחות לצורך העברת דירה. |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתחילת יוליע ברתי דירה. התקשרתי להוט לבקש ולתאם העברה. יש לי טריפל של הוט. במהלךש בועיים התקשרתי וכל הזמן מענה- "יש עומס מני", השארתי מספר טלפון ולא חזרו, כלש יחה המתנתי מעל חציש עה ולא נעניתי. החלטתי להתחכם והתקשרתי להצטרפות- ענו לי מיידית. 3 פעמים כששמעו מה ברצוני- ניתקו לי בפרצוף מבלי לטפל בי. לאחר שבועיים סוף סוף ענתה לי לאה- לאחר ששלחתי מייל. הבטיחה לפצות אותי בקפה ומאפה- נעלבתי עד עמקי נשמתי- לא רוצה קפה מאף אחד, אמרה שתפצה אותי בחודשיים חינום כל הערוצים פתוחים- אחרי 10 ימים- אין. בשיחה נוספת בגלל תקלות באינטרנט ובטלויזה כששאלתי לפשר הפיוי- נאמר לי להתקשר לשירות לקוחות- אך כבר אין לי כוח.
אני משלמת מדי חודש 350 ש"ח להוט והם זלזלו בי.
|
גם עוגמת נפש וגם איבוד זמן רב |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|