|
|
|
|
|
|
תקלה בטלויזיה וניסיון ליצור קשר במשך חודש ללא מענה מצד החברה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, אנו חווים מס' בעיות בחודש האחרון בטלויזיה וניסינו ליצור עמכם קשר דרך הטלפון.
בכל פעם שאנו מחייגים אנו שומעים מענה האומר שיש תור ארוך מהרגיל (יש לציין שניסינו בכל הימים ובכל השעות - אפילו ב8 בבוקר). וכאשר אנו משאירים מס' טלפון לחזרה- אף אחד לא חוזר אלינו ולא שולח סמס. פשוט התעלמות.את התהליך הנ"ל עברנו מס' פעמים והשארתי לכם מס' הודעות אך ללא מענה.
אין זה מקובל על הדעת שאנו נהיה ללא טלויזיה במשך יותר מחודש וללא מענה מצדכם!!!
מחכים לתשובה ולטיפול מהיר
כפיר ושני טויזר
|
בזבוז זמן ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
טיפול בתקלה במהירות, פיצוי הולם או התנתקות מהחברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|