פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחברות לכבלים < נושא התלונה:
אסקר ניסן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב , לפני כמה ימים בודדים התחברתי לטריפל של הוט ,
כבר בהתחברות הוצעו לי מספר מסלולים ומה שסגרתי מול הנציג בהתקנה נאמר לי סכומים אחרים , לאחר אין ספור נסיוניות ושיחות הובטח לי שיבדקו ויחזרו אליי ושוב ושוב לא חזרו או שחזרו ואמרו לי "זה מה יש.."
אני לא חושב שככה מתנהגים ללקוח חדש בהתקנה חדשה ודורש תיקון אך מחוסר ברירה נאלצתי להזמין ניתוק .
ובזבוז זמני היקר סוג הנזק :
החלפת החבילה וזיכוי כספי בגין ההתקנה שלא אמורים היו לגבות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה