פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הסכם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר אין סוף אכזבות מצטברות מחברת הוט, גמרתי אומר להתנתק מהחברה. בשל הפצרות מחברת הוט והליכה לקראתי בתשלום, נאותתי לתנאים והיום, בשעה 13:00 אמור היה להגיע מתקין. צלצלתי להוט, בשעה 13:14 דקות, נעניתי ב-13:30, לאחר 16 דקות המתנה , הפקידה הורתה לי להמתין ועד הרגעו,14:10-הועברתי ע"י פקיד נוסף לשירות לקוחות ועדיין לא נעניתי.יותר מ-40 דקות של המתנה.
ההסכם על הגעת מתקין להיוםרשום בחוזה כתוב.אם אדרש-אשלח לכם אותו מיידית. אני דורשת פיצוי על מחצית עבודה שביטלתי, ואי קיום חוזה וכן-עזרה להתנתקות מיידית מהחברה שהשם הוט-רק מתאר את כמות העצבים,עוגמת הנפש וההשפלות שהם נותנים כ"שירות"
זמן, וכסף-אובדן שעות עבודה סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה