פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 9 ליולי (יום שלישי) הזמנתי טכנאי של הוט להחלפת הממיר ששבק חיים, ניקבע לי תור למחרת היום לשעות 3-5, בשעה 3 היה טלפון בביתי והילד שלי ענה (ילד בן 8)ת הוא אמר ששמע הודעה מוקלטת בקשר לטכנאי של הוט, הוא סגר את הטלפון ואמר לי "אבא טכנאי של הוט בדרך", אני חיכיתי עד 6 לטכנאי ואז התקשרתי שוב להוט לברר את העיניין, נאמר לי שהטכנאי התקשר אליי ובגלל שלא ענינו הוא לא הגיע, יש לציין שאני אישית ביקשתי מהוט להתקשר אליי לנייד שלי ולא הביתה, הם טוענים בגלל שלא עניתי בבית הם לא באו, שביקשתי שוב להגיע ניקבע לי תור רק לעוד שבוע, אני מרגיש "שפוט" של חברת הוט, אין לי הרבה מה לעשות, ואין מי שישלם לי על חצי יום העבודה שחיכיתי בבית, אשמח לדעת אם אפשר לעשות משהו בנידון
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי\תשלום על עוגמת הנפש+חצי יום עבודה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה