פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מספר תלונה 84265-המשך התלונה. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
כפי שציינתי בתלונתי שמספרה בנושא התלונה, אני עדיין, מחכה על הקו, עם "שירות לקוחות הוט" מהשעה 13:15 ועד הרגע 15:00 הועברתי מפקידה בשם ראדא, לפקיד בשם מוסא, משם לעתיר. בידי מסמך כתוב שאמור היה להגיע מתקין היום, בין השעות 13:00-16:00 גם באותו מייל הכתוב שרשום בו סכום של 200 ש"ח התקנה , סוכם איתי בע"פ על סכום של 100 ש"ח. כשפניתי שוב ושוב שיתקנו את הסכום לסיכום שהיה לי בע"פ, נעניתי שאין לי מה לדאוג והפרטים הנכונים-הם אישרו לי שאכן רשום אצלם סכום שסוכם-100 ש"ח.כשהואילו לענות הודיעו לי שאין כל התקנה היום אצלי, למרות שרשום במפורש בהזמנה שאכן המתקין אמור להגיע היום. אנשי השירות, איברהים , ועתיר הציעו לי:"תרגעי, תשתי מיים" מיד נחזור אליך. עד 14:55, כשסוזן חזרה אלי, והסכימה לרשום כרגע15:03 דקות שאני דורשת בשל היחס המבזה, ביטול שעות עבודה, זמן יקר, ושירות פוגע ניתוק לאלתר-היא רשמה את דברי, ואני מבקשת מכם בכל לשון של בקשה לעזור לי לדעת אילו אמצעים עלי לנקוט כדי לקבל את המגיע לי על פי דין.:כסף, זמן המתנבה מטורף, כמעט שעתיים מפקיד לפקיד וחוסר עמידה בהתחייבויות
בברכה ובתודה גדולה
עוגמת נפש זמן והשפלות סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה