מספר תלונה 84265-המשך התלונה. |
נושא התלונה: |
יום ראשון 14 יולי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
כפי שציינתי בתלונתי שמספרה בנושא התלונה, אני עדיין, מחכה על הקו, עם "שירות לקוחות הוט" מהשעה 13:15 ועד הרגע 15:00 הועברתי מפקידה בשם ראדא, לפקיד בשם מוסא, משם לעתיר. בידי מסמך כתוב שאמור היה להגיע מתקין היום, בין השעות 13:00-16:00 גם באותו מייל הכתוב שרשום בו סכום של 200 ש"ח התקנה , סוכם איתי בע"פ על סכום של 100 ש"ח. כשפניתי שוב ושוב שיתקנו את הסכום לסיכום שהיה לי בע"פ, נעניתי שאין לי מה לדאוג והפרטים הנכונים-הם אישרו לי שאכן רשום אצלם סכום שסוכם-100 ש"ח.כשהואילו לענות הודיעו לי שאין כל התקנה היום אצלי, למרות שרשום במפורש בהזמנה שאכן המתקין אמור להגיע היום. אנשי השירות, איברהים , ועתיר הציעו לי:"תרגעי, תשתי מיים" מיד נחזור אליך. עד 14:55, כשסוזן חזרה אלי, והסכימה לרשום כרגע15:03 דקות שאני דורשת בשל היחס המבזה, ביטול שעות עבודה, זמן יקר, ושירות פוגע ניתוק לאלתר-היא רשמה את דברי, ואני מבקשת מכם בכל לשון של בקשה לעזור לי לדעת אילו אמצעים עלי לנקוט כדי לקבל את המגיע לי על פי דין.:כסף, זמן המתנבה מטורף, כמעט שעתיים מפקיד לפקיד וחוסר עמידה בהתחייבויות
בברכה ובתודה גדולה
|
עוגמת נפש זמן והשפלות |
סוג הנזק : |
|
|
|
|