פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות החברה בעת מעבר דירה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏12 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:

בתאריך 12.07.2013 עברתי עם בת זוגתי לדירה ברחוב משה שרת 4 בקריית טבעון מרחוב הנרקיסים 42 בקריית טבעון. עקב היותנו לקוחות חברת הוט ניסינו לבצע העברת חבילת הטריפל שלנו הכוללת אינטרנט במהירות 100 מגה, טלפון וממהיר HD של חברת הוט.
תיאמנו עם חברת הוט שביום חמישי ה11.07.2013 יגיע טכנאי בין השעות 10 בבוקר עד 1 בצהרים התאריך הנ"ל הוא גם יום עבודה עבורי לכן נאלצתי לוותר על יום העבודה, עקב היותי נכה, וויתור על יום העבודה הינו פגיעה קשה בסדר יומי והן בכלכלת הבית. החל משעה 9 וחצי בבוקר חיכיתי בכתובת משה שרת 4 להגעת הטכנאי, בשעה רבע ל1 הודיעו בחברת הוט כי הטכנאי אולי יאחר בשעה, לאור זאת חיכיתי עד שעה 2 ורבע להגעת הטכנאי ובו זמנית ניסיתי להשיג את שירות הלקוחות של החברה על מנת לקבל הסברים.
בשעה 2 הטכנאי לא הגיע ובשירות הלקוחות לא ענו. נכון לעכשיו השעה היא או 15:44 ובשירות הלקוחות עדיין לא עונים ואף נציג לא טרח לחזור אלי עם הסברים מגוע הטכנאי לא הגיע ומדוע גם נציגי השירות אינם עונים. לאור זאת החלטנו כי אנחנו לא מעוניינים להמשיך בהתקשרות עם חברת הוט, אך גם אי אפשר להפסיק את ההתקשרות כיוון שנציגיהם לא עונים וגם מנתקים את השיחות (פירוט שיחות ישלח במידה ויתבקש)

נאלצנו להמתין באותו יום 4 שעות לנציג שירות שטען כי הטכנאי לא הגיע כיוון שניסה ליצור קשר בטלפון שמספרו 077-5615048 יש להזכיר כי גם המספר הסלולרי 050-3881887 היה בידי הוט ולא טרחו להתקשר אליו, הוא מספר מחובר למודם ועקב בקשתם שהמודם יהיה בדירה החדשה ביום חמישי, הטלפון גם לא היה זמין. הבטיחו לנו כי ביום ראשון תיצור מנהלת משירות הלקוחות קשר
התקשרו שוב למוקד השירות וקיבלנו הודעה כי זמן ההמתנה ארוך מהרגיל והשארנו מספר טלפון שמספרו 050-3881887 אף נציג הוט לא טרח לחזור אלינו.

ביום שני ניסינו שוב ליצור קשר עם חברת הוט, שם הם טענו שלא מגיע לי פיצוי כיוון שאנחנו לא ענינו לטכנאי, נאמר לנציגה כי הטכנאי התקשר לטלפון שהם ביקשו לנתק ולא לסלולרי וכי הם מנסים לכופף את החוק. היא לא הסבירה מדוע הטכנאי בחר להתקשר לקו שתלוי במודם שלהם ולא למספר הסלולרי. הנציגה הבהירה כי הטכנאי ניסה להתקשר עניין ולא עניין אותה כי זה בוצע בצורה לא הגיונית תוך כדי הקטנת ראש.

עקב התנהגות זו אנו דורשים פיצוי כספי מלא הכולל את המתנת השווא להטכנאי שגרמה לבזבוז שעות עבודה. הסכום על פי החוק הוא 600 ש"ח. כיוון שבידי הוט יש גם מסמכים והקלטות המוכיחות את כל טענותינו, נבקש כי מסמכים אלו יעברו לידינו ואל ידי משרד התקשרות. במידה וחברת הוט מסרבת לשלם את המגיע בחוק, נאלץ לפנות אל סעד בית המשפט.
כספי סוג הנזק :
תשלום על השעות על פי חוק (כ600 ש"ח) וניתוק השירותים כדרישת הלקוח פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה