פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרמית ויחס מזלזל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של הוט טריפל שנים רבות ,כמו כן לקוחה של נטויזן כספק,לפני כחצי שנה הודיעו לי מנטויזן כי משדרגים את המנוי שלי מ5 מגה ל12 מגה ללא עלות ונתבקשתי ליצור קשר מול הוט כדי לתאם ספק מול תשתית, ענתה לי נציגה ואמרה שאין בעיה כל מה שאני צריכה לעשות הוא לכבות ולהדליק את המחשב, אמש סתם כך בדקתי וראיתי שאני עדיין גולשת על מהירות 5 מגה מייד יצרתי קשר מול הספק והנציג יצר קשר שיחת ועידה מול הוט, כיוון שבנטויזין אני אכן מופיעה ב12 מגה בשני המנויים שלי, הנציג בהוט אמר שיש לי 12 מגה ומנוי אחד 5 מגה ובצורה מאוד בוטה ומזלזלת אמר תפני לשירות, הנימה היתה איומה, אפילו הנציג של נטיזין נדהם,אני לקוחה של הוט כל כך הרבה שנים ולא ציפיתי לתרמית הזו ובטח שלא לשיחה כה גועלית של נציג.
עוגמת נפש סוג הנזק :
כרגע לא עולה לי בראש מלבד לעבור חברה ולשכנע אחרים שיעשו כנל פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה