פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חבילת הטריפל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום זה התקשרתי בעניין הטלפון הקוי
המתנתי 25 דקות !!!! עד שנציגת שירות ענתה
זוהי פעם שלישית שאני פונה בתלונה על בעיות קשות בקו הטלפון בתוך 3 שבועות פעם אחת היה גם טכנאי אצלי וטען שסידר את הבעייה אבל הבעייה לא נפתרה .כאשר הייתי מנוי בבזק כ-20 שנה מעולם לא היתה בעייה ופה אני כשלושה חודשים וכבר שלוש פעמים יש בעייה והיא לא נפתרת.
הנציגה ראתה שיש בעייה (מוקדנית בשם בר) וביקשה לתאם ביקור טכנאי לעוד שבוע ? היעלה על הדעת ? ביקשתי לדבר עם מנהל והנציגה אמרה שהיא מעבירה את הפנייה למנהל והוא ייצור קשר עימי למחרת כלומר ביום ב' 15/07/2013 אבל כמובן שאף אחד לא חזר אלי!
לשאלתי מדוע המתנתי 25 דקות עד שמישהו ענה אמרה הנציגה כל מיני תשובות לא עיניניות שרק ארד מהקו האם זה שירות
הרי כשביצעתי את ה"טריפל" קיבלתי מהנציג טל' ישיר למוקד טיפול לאינטרנט וטל' ישיר לכבלים וטל' ישיר לטכני טלפון
אבל מסתבר שזוהי "עבודה בעיניים" משום שכל טלפון שחייגתי הגעתי לאותו תקליט שמנסה למכור לי חבילה כזאת או אחרת וכשענה מישהו שאל מה הבעייה זאת אומרת שהוא לא ידע למה התקשרתי האם לכבלים או אולי לטלפון או לאינטרנט
נכון לכתיבת שורות אלו התקלה בעינה עומדת ולא נפתרת
כנראה שזוהי הייתה טעות לבצע חבילה זו
מצפה לתשובה לפני שאתנתק באופן חד צדדי
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה