פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס עגום ביותר < נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
הנני מצלצלת להוט מספר שעות עיל חשבוני עד שאתם נענים ואז מתחיל מסע הטירטור עוב רים מאחד לשני והאחרון מנתק שדרות גרוןע ביותר
בקשתי פרוט חשבון על מה הינכם אומרים שאני חייבת כספים הבטיחה נטלי לשוח לא דשלחה דברתי עוד כמה נצי שירות רגע אברר ירדו מהקו קבלתי פרוט ישרכראט שכסף שהייתי חביית הועבר לחברת יציל תבל היות ואנני מכירה וגם חברת אשרי לא מכירה ביקשתי שיחסזירות את החיוב כרגע אני חייבת בעקבות זאת רוצה לשלם בנתיים ניתקו רוצה ניתוק קבוע שיבואו לקחת את הממירים זדחוף
שירות כזה לא נראה לא רק אני המתלוננת ראו את כל התגובות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
רוצה ניתוק קבוע מיידי ושתבואו לקחת את הציוד ששיך להוט דחוף. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה