|
|
|
|
|
|
יחס עגום ביותר < |
נושא התלונה: |
יום ראשון 02 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הנני מצלצלת להוט מספר שעות עיל חשבוני עד שאתם נענים ואז מתחיל מסע הטירטור עוב רים מאחד לשני והאחרון מנתק שדרות גרוןע ביותר
בקשתי פרוט חשבון על מה הינכם אומרים שאני חייבת כספים הבטיחה נטלי לשוח לא דשלחה דברתי עוד כמה נצי שירות רגע אברר ירדו מהקו קבלתי פרוט ישרכראט שכסף שהייתי חביית הועבר לחברת יציל תבל היות ואנני מכירה וגם חברת אשרי לא מכירה ביקשתי שיחסזירות את החיוב כרגע אני חייבת בעקבות זאת רוצה לשלם בנתיים ניתקו רוצה ניתוק קבוע שיבואו לקחת את הממירים זדחוף
שירות כזה לא נראה לא רק אני המתלוננת ראו את כל התגובות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
רוצה ניתוק קבוע מיידי ושתבואו לקחת את הציוד ששיך להוט דחוף. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|