פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר נושא התלונה:
רוטלוי חני שם/כינוי:
‏יום שישי ‏10 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב. שמי אסתר פרי ואני לקוחה של הוט כבר הרבה שנים. החל מתאריך 10.08.12 הוט החלה לגבות ממני 2 סכומים בה"ק אחד בגין המנוי (שעליו אין עוררין) בסך של 258.99 ש"ח וסכום נוסף של 695.89 - 449.89 ש"ח (משתנה) אני מנסה כבר להשיג מהוט מחלקת הגביה בגין מה זה ואף אחד לא יכול להגיד לי כלום. מה שכן הם אומרים שיחזר אלי מנהל ואני עדיין מחכה. אני אישה מבוגרת חולת סרטן והחלטתי עכשיו שאני קודם כל מבטלת את הוראות הקבע שלהם ואז בטוח שהם יתקשרו ואיך אני גורמת להם לתת לי פירוט בגין מה זה החיוב יתר וכמובן לקבל החזר. יש לי בבית טלוויזיה אחת עם ממיר וזהו. אין לי טלפון סלולרי של הוט ואו של חברה אחרת לצורך העניין. אני ביקשתי משכנתי חני לעזור לי בעניין זה. אני רושמת את המייל שלה ואת הטלפון הנייד שלה במייל
כספי סוג הנזק :
פירוט בגין מה נלקח חיוב היתר והחזר כספי מלא!!! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה