פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי נתינת מענה מנהל ואי הגעת טכנאי ללא הודעה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שבת הייתה לי תקלה בממיר התקשרתי להוט והם פתרו את הבעיה הקודתית אך נמחקו לי כל התוכניות ביקשתי פיצוי להזמין פרק של במרוץ למליון שנמחק לי והעבירן למנהל. המנהל כמובן לא חזר אלי וביום שני התקשרתי להזמין טכנאי ולבקש מנהל לגבי התוכנית. הוזמן לי טכנאי ליום חמישי ןהמנהל התקשר למחרת בערב שיחה אחת שלא יכולתי לענות וזהו. יום רביעי מתקשריפ ומבקשים להקדים טכנאי הסכמתי ונחשן מה.. הם לא הגיעו ושכחו להודיע.. התקשרתי לברא מה קורה עם הצנהל?! הבטיחו לי שיחזור אלי עד 9 בערב.. כמובן שהוא לא חזר ושוב התקשרתי להוט לראות מה עם המנהל?!?! המנהל סוף סוף התקשר אלי היום בשמונה וחצי וואז סוף סןף ביקשתי להתנתק. המנהל אמר שיברר מה קרה עם הטכנאי ויחזור אלי תוך שעה עם תשובה ופיצוי.. תנחשו מה? הוא לא חזר אלי ושהתקשרתי שוב להוט אמרו לי שקבעו לי למחר טכנאי בלי להודיע לי!!! ביקשתי שוב מנהל ואז אחרי ויכוחים ועצבים הפנו אותי למנהל שטען שרק המנהל שדיבר איתי בבוקר יכול לעזור לי והוא לא יכול לנתק אותי ואין מה לעשות.. המנהלת אמרה שהמנהל של הבוקר יתקשר תוך שעה.. נו ומה נראה לכם קרה??? פשוט בזיון של חברה ויחס מזלזל ללקוחות!!! משלמים ככ הרבה בשביל להיות שבוע בלי טלווזיה ובשביל שחמישה ימים להיןת בממתינה שלכם!
עצבים! סוג הנזק :
פיצויים!!! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה