פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה טלפונית נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר שבועות יצרתי קשר עם מוקד המכירות של חברת הוט והתעניינתי לגבי עלויות התחברות לטריפל .מסרתי לנציג את פרטיי האישיים מתוך כוונה להתחבר במועד מאוחר יותר .ביקשתי מהנציג שיחזור אלי לקראת תחילת חודש אוגוסט ובכך הסתיימה שיחתנו .
מאז ועד היום אני מקבל לפחות 4 שיחות ביום מנציגים שונים של מוקד המכירות . לכל נציג הסברתי שזה כרגע לא רלוונטי וביקשתי שיחזרו אלי רק בתחילת חודש אוגוסט ושיפסיקו להתקשר אלי בינתיים. לדברי הנציגים בקשתי לא עודכנה במערכת ובזה הרגע הוא מעדכן, אך הטלפון לא מפסיק לצלצל והדבר הפך למטרד בלתי נסבל. וכשביקשתי לדבר אם האחראי התחילו לשחק איתי -העבירו אותי בין מוקדני מכירות לשירות ושוב למכירות ושוב לשירות ובשלב מוסיים פשוט ניתקו לי את השיחה והייתי צריך ליצור קשר מחדש. כשיצרתי קשר שוב עם מוקד המכירות הגעתי לנציג וביקשתי לשוחח עם אחראי הנציג העביר אותי לנציג אחר שהתחזה לאחראי וכשהבנתי שהוא לא באמת האחראי הוא אמר לי שאין אחראי במקום ואין מה לעשות וניתק לי בפנים
אני מרגיש חסר אונים ופגוע מחברת hot על היחס המשפיל והמזלזל. כל מה שרציתי הוא להצטרף במועד מאוחר יותר להוט אך לאחר "מערכת היחסים הנעימה שלנו" אין בכוונתי להתחבר לא היום ולא בעתיד. לכל מי מחברי וממכרי שיתעניין או ירצה להתחבר לחברת hot אני אזהיר אותו שיחשוב 1000 פעמים לפני שהוא יוצר קשר עם חברת הכבלים הוט
נא הפסיקו להטריד אותי!!!!!!!!!!!!!!!!
האם כך מגייסים לקוחות חדשים????????
הטרדה טלפונית סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה