פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחלקת שרות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
הי זו הפעם השנייה שאני מתלונן על השרות בחברת הוט
אתמול התקשרה אלי אולגה או גאולה מפניות הציבור בחברה ושאלה למה אני מתלונן לאחר שהסברתי לה היא זיכתה אותי בסכום כסף על חיובים שנעשו ולא היו צריכים לעשות
ביקשתי מהגברת לקשר אותי עם מנהל בשרות של הוט אבל היא הציע לי לקבל שובר לארוחה זוגית הסברתי לגברת שאיני מעוניין בארוכה אלה אני רוצה לדבר עם מנהל שרות או עם מנכ"ל הוט
כמובן שניסיתי היום 22/7/2013 בערך 10 פעמים לדבר עם מנהל בכל דרך אבל הנציגים במכירות לא מאפשרים ומעבירים אותי לנציג שרות שלא עונה לטלפון במשך שעות על גבי שעות אני שומע רק תקליט
אחד הנציגים במכירות אמר לי שאני צריך את הנציג של הוט מוסדי אבל עד היום עד לא יצא לי לקבל שיחה ממנהל המוסדי של הוט או משהו שיחול לתת תשובות ולקבל החלטות
עלבון סוג הנזק :
תביעה יצוגית (כנראה שאני לא היחיד ויש עד מיליונים כמוני) פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה